ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΕΣΕΚ ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΕΜΠΑΣ
Δευ-Παρ – 7.30-13.35
Τηλέφωνα: 26811820, 26811821
Τηλεομοιότυπο: 26272119
Μενού

Το σχολείο μας, Λύκειο και ΤΕΣΕΚ Αγίου Χαραλάμπους Έμπας, αναγνωρίζοντας τη σημασία και την αξία της ενδυνάμωσης και ενίσχυσης της απαιτούμενης γνώσης για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, συμμετέχει για 2η συνεχή χρονιά στο πρόγραμμα "Ασφαλές σχολείο για το Διαδίκτυο" το οποίο υλοποιείται στη βάση προγράμματος του "Παιδαγωγικού Ινστιτούτο Κύπρου", του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου.

Στα πλαίσια του προγράμματος το σχολείο μας προχωρά σε σειρά δράσεων και ενεργειών που αφορούν την ασφαλή και ηθικά σωστή χρήση του Διαδικτύου, των ηλεκτρονικών μας συσκευών αλλά και όλων των διαδραστικών τεχνολογιών που είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Το πρόγραμμα προσδοκεί να βοηθήσει τα σχολεία που συμμετέχουν στο να εκτελέσουν δράσεις για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, ώστε να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών, και να τους ευαισθητοποιήσει για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.

Στόχος, επίσης, του Προγράμματος είναι να βοηθήσει τα σχολεία που συμμετέχουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου αλλά και να προλάβουν ή και να αντιμετωπίσουν προβλήματα που μπορούν να προκύψουν και αφορούν στη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών.

Ευχαριστούμε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου για την δυνατότητα που μας προσφέρει να συνεχίσουμε και φέτος τις δράσεις αυτού του τόσο σημαντικού προγράμματος προς όφελος τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών του σχολειου μας


ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 


ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ VS TEXNH

Στα πλαίσια των διαφόρων δραστηριοτήτων που διοργανώνει η ομάδα του σχολείου μας καθ'όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, μία δραστηριότητα η οποία κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, ήταν ο διαγωνισμός μεταξύ Εργαλείων Τ.Ν. και μαθητών της κατεύθυνσης εικαστικών. 

Στα πλαίσια μαθήματος και υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Τέχνης κ. Χάρη Πασπαλή, ζητήθηκε από ομάδα μαθητών να σχεδιάσουν αντικείμενα με συγκεκριμένο στήσιμο και χρώμα φόντου (β.λ. εικόνα 1).

                                                     ΕΙΚΟΝΑ 1

 

Ταυτόχρονα με την βοήθεια καθηγητών Πληροφορικής του προγράμματος δόθηκε σε διαφορετικού τύπου εργαλεία Τ.Ν. η περιγραφή και σε μερικές περιπτώσεις και φωτογραφία των όσων έβλεπαν οι μαθητές με σκοπό η ΤΝ να μπορέσει να αναπαραστήσει με τη σειρά της σχεδιαστικά την περιγραφή/εικόνα.

Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: 

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Συμπεράσματα

  • Η Τ.Ν. αδυνατούσε να αναπαραστήσει μόνο ένα  ολόκληρο λεμόνι.
  • Η Τ.Ν. αδυνατούσε να αναπαραστήσει σε κάποιες περπτώσεις το φόντο ή/και να το διαχωρίσει από τη βάση, χρωματικά.
  • Η Τ.Ν. πρόσθετε επιπλέον αντικείμενα ή/και διαφορετικό φόντο, ανεξαρτήτου περιγραφής.
  • Η Τ.Ν. δεν κατάφερε σε καμία των περιπτώσεων που σχεδίασε να αποθανατίσει το ακριβές σχέδιο που της περιγράφηκε.

 


«Τεχνητή Νοημοσύνη και Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»

Στις 21/02/2024 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα: «Τεχνητή Νοημοσύνη και Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» στα πλαίσια εκπαιδευτικού σεμιναρίου που διοργάνωσε το Λύκειο και ΤΕΣΕΚ Αγίου Χαραλάμπους Έμπας σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου.

Στα πλαίσια της βραδιάς ενημέρωσης αναλύθηκαν αρχικά οι σχετικοί κινδύνοι και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές του σχολείου μας βάσει σχετικής έρευνας.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν μεταξύ άλλων θέματα που αφορουν την Τεχνητή Νοημοσύνη και πως επηρεάζει την καθημερινότητά μας καθώς επίσης και τις προκλήσεις και κινδύνους που απορρέουν από σχετικές της εφαρμογές.

Επιπλέον δόθηκαν συμβουλές και εισηγήσεις αναφορικά με το πώς μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί με ασφάλεια τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο διαδίκτυο.

Η ομάδα καθηγητών/τριών που παρουσίασαν το θέμα ήταν:

  • Γιουκκά Μαρία - Καθήγήτρια Εμπορικών/Οικονομικών 
  • Σπύρος Σπυρου - Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ευθυμίου Στέφανος - Καθηγητής Μηχανικής Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
  • Χαραλαμπίδη Θεοφανώ - Καθηγήτρια Πληροφορικής

Οδηγός Καλών και Κακών Πρακτικών που ακολουθούνται από Γονείς και Κηδεμόνες στα πλαίσο του Διαδικτύου

     

 

 

 


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Το πρόγραμμα "Ασφαλές σχολείο για το Διαδίκτυο", παρουσίασαν στις 29 Νοεμβρίου, κατά την διάρκεια συνεδρίας του συνδέσμου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου, καθηγητές από το σχολείο μας.
Το πρόγραμμα υλοποιείται στη βάση προγράμματος του "Παιδαγωγικού Ινστιτούτο Κύπρου", του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου.
Κατά την παρουσίαση του προγράμματος αναλύθηκαν οι βασικοί στόχοι του προγράμματος καθώς επίσης και η αναγκαία συνεργασία μεταξύ σχολείου και γονέων / κηδεμόνων για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων που αφορούν τους αγαπητούς μας μαθητές.

ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ - ΔΩΡΕΑΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Opinionate: Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί debates πάνω σε θέματα που εσείς ορίζετε. Μετάβαση στην εφαρμογή...
DALL-E: Δημιουργία ρεαλιστικών εικόνων και εικόνων τέχνης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης μέσω περιγραφής στην αγγλική γλώσσα. Μετάβαση στην εφαρμογή...
AutoDraw της Google: Ζωγραφική με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Μετάβαση στην εφαρμογή...

To Αλφαβητάρι της Τεχνητής Νοημοσύνης: Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη και ποιες οι έννοιές της. Μετάβαση στον ιστότοπο...

Quick Draw της Google: Το doodling είναι μια αυθόρμητη και ελεύθερη μορφή σχεδίασης, που χαρακτηρίζεται από αφηρημένες μουντζούρες, σκίτσα και μοτίβα. Mε άλλα λόγια είναι το λεγόμενο σκαρίφημα. Η εφαρμογή Quick Draw μας βοηθά να κατανοήσουμε πως λειτουργεί η μηχανική όπου ένα νευρωνικό δίκτυο προσπαθεί να μαντέψει τι έχετε ζωγραφίσει/σχεδιάσει. Μετάβαση στην εφαρμογή...
WolframAlpha: Το WolframAlpha είναι μια μηχανή υπολογιστικής γνώσης για υπολογιστικές απαντήσεις και παροχή γνώσης. ΔΕΝ είναι μηχανή αναζήτησης. Με άλλα λόγια δεν βγάζει κάποια λίστα αποτελεσμάτων με σκοπό να επιλέξετε, ερευνώντας περαιτέρω τις απαντήσεις που ψάχνετε του ως προς αναζήτηση θεματός σας. Στην ουσία το WolframAlpha παράγει αποτελέσματα κάνοντας υπολογισμούς από μία πελώρια βάση αξιώπιστων πηγών με τη χρήση αλγορίθμων και εξειδικευμένης γλώσσας προγραμματισμού (Wolfram Language), αντί να κάνει αναζήτηση στον Ιστό και να επιστρέφει συνδέσμους. Μετάβαση ...